6 Februari - Min Födelsedag!
Publicerat den

Helloj Bloggen!

Det har varit en UNDERBAR födelsedag idag. Jag har fått sjukt många grattis i skolan och massa presenter. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få så många grattis faktist! På facebook har jaf fått 128 än så länge!
Tack alla igen!♥
Först på morgonen kom Linnea och mamma in med frukost på sängen!
Då fick jag mina presenter från Linnea som var smycken och ett par jäte sköna träningstrosor!
Jag fick en HYPER fin Pälsbollsmössa av mamma från Smultronet! Och massa cheer kläder!
MINA PRESENTER FRÅN KOMPISAR JAG FICK IDAG!
Från min älsklings Jossi fick jag en jäte fin stor heliumballong, fina blommor och ett HYPERFINT kort!!!
Av Elina fick jag en liten goodie bag med jätte fina saker, smink bla!! TACK GUMMAN!!!
AV MATHILDA FICK JAG EN JÄTTE FIN PRESENT OCKSÅ!! TACK TIILLDDAA!!:love:
MAMMAS andra present kommer i ett eget inlägg....






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?