Detta hände just mig...HAHA! EPIC FAIL!
Publicerat den

Panikkänslan man får när det är knäpptyst i huset och en 11 månaders bäbis ligger och sover inne i sitt rum och man sitter utanför med datan och ska kolla på jossis blogg på en videofy video och reklamen sätts igång på högsta volym!!

Jag fick fan panik att Elliot skulle vakna, jag stängde ner datan och såklart fortsätter ljudet att vara på och jag lägger mig på den men det blir inte tystare och jag lyfter på madrassen/kudden i soffan och slänger in datan där fot som attan, såklart då är det en bädd soffa så man hör en smäll och datan åker rakt ner i golvet....haha när datan väl är tyst går man in i sittt egna rum tror att ljudet hade stängst av, nej nej, de va bara att den byffra så när man är påväg in så går man förbi hans rum precis när ljudet sätts på....asså EPIC FAIL!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?