GRATTIS BÄSTA VÄN!
Publicerat den

Josefine, Jossi, Bästa Kompis, BFF, Possi, Älskling, Din lilla gris, Joppsipopps, ja kärt barn har många namn, men nu är du inte barn längre... Idag fyller du 14 år, äntligen! Som du har längtat, räknat dagarna och nu är det exsakt 14 år en liten Emma Josefine Elisabeth Bondelid föddes. Jag kommer ihåg första åren i mellanstadiet. Vi var fienden och du var alla lärares favorit elev. Du var så duktig i skolan och jag vara bara klassens skämt...Sen på sommarlovet till 7:an ringde jag och fråga om vi skulle göra nåt. Vi klickade direkt och hade samma humor. Sen den dagen har vi varit bästisar! BEST FRIENDS FOREVER. Till sist vill jag bara säga: Grattis på födelsedagen min älskling. Hoppas du får det kul idag. Vi ses ikväll, fy fan va vi ska festa! Jag älskar dig så otroligt mycket. Puss och än en gång GRATTIS!!!!!! <3 <3 <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?