TISDAG!
Publicerat den

Hello!
Så fort jag har tillgång till dator bloggar jag, blogg.se appen fungerar fortfarande inte!
Problemet: När man ska logga in står det Användarnamn istället för Epostadress och då går det inte att logga in för då kommer det bara upp FEL! :(
Jag, Midsommar  2002                                -                                              Jag,  Idag 2012
Imorse åkte jag och Oliver (min kille) till Danderyd och där hämtade mamma oss. Vi åkte in till stan, åt lunch påvägen. Mc Drive ;)!! Sen åkte vi till mammas nya lokal, laget mm.
På eftermiddagen åkte jag och Olli tillbaka till Danderyds Sjukhus och hälsade på Ollis mamma som precis har operarats! Mysig dag, för efter det mötte jag upp mormor i stan, vi åt middag på en restaurang och sen åkte vi till min gammelmormor (där jag hittade den där gamla bilden på mig där uppe)! :)
Nu är vi hemma! Sitter och bloggar vid datan och imorn blir det bad i poolen som finns här! :D
Puss å Kram!♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?