BEST MONDAY EVER!
Publicerat den

Idag är en braaaa måndag, hittils! Jag är jätte glad.
Det började att jag var super pigg när jag alarmet ringde, jag var (ovanligt) sams med Linnea, syrran ;)
Sen hann jag med tåget, kom till skolan, tyckte att franskan (somär pain in the ass tråkigt) var väldigt spännande och kul och jag förstod allt.
Efter det var det Matte, och våra bästa, snällaste mattelärare Jenny slutae :( Eller hon slutade bara hos 7:orna!
MEN VI FICK BÄSTA ANDERS ISTÄLLET och det var den bsta lektionen ever, på hela terminen har jag tyckt att Matte var tråkigt och jag fattade allt till hälften men idag FATTADE ALLT!!! Det var jätte kul, asså vrkligen, vi har MATTEPROV på Fredag och jag fattade allt man måste kunna ;) Så himla skön känsla asså!!!
Det har också börjat en ny tjej i vår klass idag, Gabrielle heter hon :)
Nu ska vi har mentorstid och sen ska vi till Aulan och kolla på nån föreläsning.
Sista lektionen är det Svenska och vi ska titta på film och vi får ta med oss fika eller nåt sånt ;)
Ciaooo ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?