DAGENS OUTFIT!
Publicerat den

Jag har på mig Sportsleggings, Converse, Zara Kofta, Renown Kappa och F & CO väska!




Hedda Pajsen <33

GUUUD VAD SCHNYGG <3333



URL:


Anonym

Snyggt!

Jag har lite frågor till dig ang. cheerleading! Hoppas att det är ''ok'' att jag frågar dig lite ;)



1. Är det någon speciell längd eller vikt? (är 14 år)

2. Vill börja i Daggers i Dynamites men hur anmäler man sig och hur går allt till? Är det try outs eller anmäler man sig bara och kommer in i laget? hehe :)

3. Vad får man göra i gruppen Daggers? (om du vet)

4. Hur hård är träningen i Daggers?

5. Daggers är väll en nybörjar grupp som inte tävlar?

6. Hur ser ett vanligt pass ut?



Ja, det var mina frågor och jag hoppas verkligen du svarar på dem!! <3 <3 <3 :)

Hihi



Kram på dig! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?