Stor eller liten blogg?
Publicerat den

Gud jag blir ganska frustrerad typ :-/

Det är såhär, jag vet inte om jag ska blogga om "nu är jag på tåget och bla bla bla, Puss" eller "idag har jag bla bla bla" eller "Summer is here (rubrik, och bara bild) asså jag kan inte bestämma mig om jag ska vara seriös med stor bokatav och punkter och såna saker eller om jag ska blogga om hela dagen när jag kommer hem eller om små saker under dagen?

VAD VILL NI?????
Snälla svara, annars kanske blondinlkin ryker för alltid ;-(




Mami

Jag tycker du ska blogga när du har både något litet och något stort att berätta. Kanske minst en gång om dagen. Puss!



URL:


Valerie

Du kan blogga pm vad du har gjort på dagarna som du gör nu typ asså att du skriver ett inlägg varje kväll och det räcker :)



URL:


Din Monradus

Asså, det är bra om du uppdaterar ofta, för då går man in oftare på bloggen (sånna bloggar som nästan aldrig skriver på kollare man sällan på).

försök att det inte så mycket "nu är jag i skolan på matte. hejdå" typ. Inte gör att du brukar skriva så men aja ;) Puss



URL:


Anonym

Både och :) Läser din blogg varenda dag :)



URL:


Hannah

Blogg som du gör nu! Annars är mitt liv förstört !!! Du är bäst Olivia <33



URL: http://hannahhqvist.blogg.se/


Wilmaaa<3

KÖR EN HÄRLIG BLANDNING; LITE AV ALLT!!! ROLIGT ATT LÄSA DÅÅÅÅ!!! ooops caps lock... orkar inte skriva om det... Hihi det får se ut som att jag har damp! <3



URL: http://wilmaas.blogg.se/


Ida

Jag gillar din blogg som den är ;) du kan ju blanda ! Skriva mobilinlägg och ibland skriva "seriösare" inlägg !



URL:


Andy

Som du gör nu kanske<33333



URL:


Anna

Henne älskar din blogg oavsett ;)



URL:


Sofieeee

Jaaaaappppp ;)de e bra!



URL:


Olivia

Hej Sofie! Vad är bra? :)



URL:


Anonym

Du har en gaalet bra blogg



URL:


Anonym

MEJ DU FÅR INTE STÄNGA NER BLONDINALKIN, då är mitt liv slut....................!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?