BÄSTA MAJA!
Publicerat den

Det här skrev Maja på sin blogg som hon delar med sin bästis Linda (http://cheertwins.blogg.se/) och det är jätte bra, det stämmer! ♥


Tänkte skriva lite om cheerleading. Cheerleading är enligt mig världens bästa sport, jag har gått/provat på en massa sporter som segling, fotboll, dans, gymnastik, Tennis och många fler men Cheerleading är verkligen den bästa sport jag någonsin gått på. Både jag och Linda är toppar och det är alltså vi som "flyger"! Jag och Linda har gått på cheerleading i 5 år. Det är svårt att förklara vad cheerleading är tycker jag men det är inte att stå och heja på fotboll os.v! Det är en tävlingssport och man kan tävla DM, SM, EM och VM, och även massa andra tävlingar såklart! Just nu går jag och Linda i Dynamite Diamonds som är ett junior avancerat lag! ♥








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?