ERIKDALSSKOLAN!
Publicerat den

Idag var träningen flyttad till Eriksdalshallen, vi tränare tillsammans med Dolls (Senior Nybörjare) och det var jätte kul, fick massa nya cheer kompisar! :D

På lördag har vi Våruppvisning så vi fick ett nytt programm som ska bara ska visa upp på lördag med Dragons (Senior Avancerad) musik från 2010 ;) Eftersom det inte är DM, eller SM eller så, så får vi göra A-stunt och gymnastik. Såååå dom har lagt in min Rondat Flickis, Flickis i programmet :D

Trött tjej påväg hem kl halv 11 på Roslagsbanan, NFINITY "väskan" är min väska till mina skor som hör till eftersom dom är så lätta (toppskor fåf) så dom kan "krossas" LOL! ;)




Ellen!!!!

Heeej Olivia!! Jag undrar om du snälla, snälla skulle vilja göra en ny header och design till min blogg? Det skulle vara super duper snällt!!!! Älskar din blogg förresten ^^ Kraaam ;)



URL: http://nellestyle.blogg.se/


felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D



URL: http://fotokobran.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?