S O M M A R !<3
Publicerat den

Hej bloggen!
Gud vad jag känner mig glad idag! :D
Jag åkte till hem till Fågelbro som vanligt på tisdagar, poolen hade inte öppnat än men det var så fantastiskt ute, jag typ dog. Det var varmt och soligt ända till kl 9 på kvällen då det var solnedgång. Vi bor ju precis, PRECIS, vid bryggorna och vattnet och jag satte på mig bikini och låg på bryggan och solade, shit vad det var härligt.
Sen kom Viktor hem, han hade åkt på sin vattenskoter ;) Sen åt jag middag ute och sen jordgubbar, mycket GOTT!
Det var obeskrivligt härligt!! Sen dushade jag och satte på mig short och linne och sprang ner igen till bryggorna barfota med bara shorts och linne :)
Jag satt och pratade i telefon med min kompis jätte länge medans jag satt med fötterna i havet <3 Åhhh underbar kväll, jag sprang med mitt blonda hår på bryggan, kände mig helt fri :D


 

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?