SISTA TRÄNINGEN MED DEMONS!
Publicerat den

Ja ni läste rätt, igår var sista träningen med Demons...:( Vi kommer att ha en avslutning också såklart :D Igår hade jag och min allra bästa vän Fanny likadana kläder på träningen, våra BFFS rosetter, och allt annat som kommer på bilden som vi har likadant ;)

Vi övade väldigt mycket inför alla tryouts som kommer nu nästa vecka och i helgen, så vi gjorde A-bygg, A-Hopp och A-gymnastik! Så vi basket tossade, creadlade (När man kastar toppen flera meter upp i luften och fångar) och extension, ja som ni hör (förläning)!! :D

A-hopp är alltså Toetuch och dom hoppen :) Jag kommer förmodligen inte vara topp om jag kommer in i Diamonds eller Devils så igår fick jag prova på att vara bas och framperson. Jag var ju bas i Daisies så det gick sjukt bra!! :D

Varför kommer jag förmodligen inte vara topp? Jo för att tex, i Diamons har dom 6 grymma toppar, Emma ska hoppa upp till Dragons nu så det blir 5 och 4 av dom är jätte små, kortare mig, smalaree och mindre dvs, jätte söta är dom, dessutom kan dom ju göra allt det svåra medans jag inte kan det än, och jag får bara kämpa mig upp till toppplatsen! :D

Träningens outfit! :D




Anonym

var köper du dina olika tränigs shorts?

Svar: Cheerinstyle.dk :)
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?