SVAR!
Publicerat den

Nej...




1. Många men mina glitter cheer träningskläder ;)
2. 1 år, avbrott, sen 2 år
3. Det beror när tävlingarna kommer ofaste är det DM, RM och Sm och andra mästerskap men om vi tävlade ju på DM i februari, vann GULD så nu ska vi tävla RM (SM) nu i maj... :D
4. Det beror på vad jag är sugen på men om ja måste välja, GODIS ;D
5. Ibland ;)
6. Tycker inte att skolan har å nygga killar, särskilt inte i 7:an :/
7. Får ingen månadspeng, får pengar nr jag behöver ;)



Det är ju såklart olika men i genomsnitt om dagen, 3-8 st ;)



Tack :D
1. Det kan jag inte säga eftersom man kan inte säga den snyggaste  eftersom alla är snygga på olika sätt :)




Jag har över 100 varje dag, det kan jag säga men det är olika men det brukar vardagligen ligga på 130 - 250 :/

Hann tyvärr inte svara på alla, men det kommer senare <3









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?