DUKTIG TJEJ!
Publicerat den

Åhh vad det känns bra just nu!! :)
 
Jag har alltid haft svårt med att plugga. Att sätta sig hemma efter skolan och göra sin läxa istället för att titta på tv eller kolla instagram är jätte svårt och det blir ju inte lättare när alla sina kompisar lägger ut på instagram "Pluggat i 4 timmar nu, kan allt" då får man ju bara ångest, men iallafall så bestämde jag mig förra veckan att bli bättre i skolan nu när jag får betyg. Dessutom så är vår skola en av de skolor som ska prestera mest i hela Sverige :/
 
Det gick alltså jätte bra idag på biologiprovet för jag pluggade igår och till min förvånïng så var det fatist ganska kul ämne, när man kan blir det roligare. Imorgon har jag Religions prov och idag ska jag plugga till det och äta chocklad :D Är så stolt över mig själv!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?