NYA VINTERSKOR!
Publicerat den

Hej hej!

Igår beställde mamma ljusrosa paljett skor till mig, jag vet inte om det var Shepherd, UGG eller nåt annat märke, men iaf, dom på sista bilden har jag och det är UGGs, sen önskar jag mig dom silvriga Paljett UGGsen! :) Dom rosa kommer om några veckor!

Åh älskar verkligen paljett UGGs, jag personligen tycker som är grymt coola men eftersom ja har sett några med som mörkrosa så ville jag vara lite hipster med den ljusrosa färgen ;)




Alexandra

Var köpte du de från, asså hemsidan? Snälla svara i inlägg, älskar sin blogg och uggs hihi:))

Svar: Kommer inte ihåg :) tack man jag ska fråga mamma för de va hon som beställde
Olivia Theodora Alkin



URL:


Anonym

Såg att du hade klarat stilla stående salto, har du några tips? Är själv gymnast och klarar rondat flickis salto på airtrack. Meen när jag kör stilla stående på golv blir den jättelåg och så landar jag typ på rumpa/knä vilket gör rätt så ont...med pass klarar jag det bra den blir hög och fin, hur ska jag göra (har försökt sen i sommnras)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?