PICFRAME!
Publicerat den

Hej hej!

Jag har fått lite frågor om mina bilder! :)

När jag mobilbloggar använder jag mig av appen Picframe 99% av alla inlägg, den finns på appstore och den kostar 7kr tror jag :)

Jag använder den för av flera anledningar.

1. Jag sätter ihog några bilder till ett litet collage eftersom om man inte har WiFi för tillfället alltså bara 3G så är det ganska svårt att få upp 2 eller fler bilder på blogg.se appen för den är jätte seg och det bara krånglar! :/

2. För att om jag tillexempel sparar en bild från internet eller screenshotar från instagram, weheartit osv och beskär bilderna så sätter jag ändå in dom i Picframe först eftersom om man skulle ladda ner så är 90% chans att bilden blir jätte liten på bloggen, man jag lägger in bilden (även om de bara är en bild) och sparar den från Picframe, då är det alltid samma storlek :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?