SÄTT UPP DINA MÅL!
Publicerat den

Låt aldrig någon få stå i vägen för din dröm, även hur mycket du misslyckas så ska man inte sluta kämpa för det, sen jag började läsa Blondinbellas bok "Egoboost" har jag blivit så jädra mycket självsäkrare och blivit av med massa komplex och älskar mig själv. När jag skulle kämpa för att komma in i Diamonds då hade jag detta mål framför mig och se vart jag är idag! :)
 
 



Kazw

Hej Olivia! Jag vill först säga att jag älskar din blogg. Jag har ett litet problem. Jag har velat gå på cheerleading i snart 5 år. P.g.a att det inte finns i min stad och att jag måste åka i 2 timmar för att komma till den närmsta cheerleading föreningen så kan jag inte gå på det. Och cheerleading är mitt liv, fast jag aldrig har gått på det kan jag det mesta. Jag är vig, bra på koreografi, kan stunta och tumbla bra o.s.v. Jag och mina vänner tänkte starta en egen cheerleading " grupp " men det är så svårt att få tag på lokal och få folk aktiva o.s.v. Och det är svårt att få våra föräldrar att ta det seriöst. Vad tycker du vi ska göra? Det är verkligen vårat mål och vi tänker inte ge upp. För cheerleading är våran dröm och vårat liv. Kramar Kazw!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?