STARTAR OM PÅ NYTT!
Publicerat den

Igår hände en grej i mitt liv som jag inte tänker berätta för någon om, men iallafall. Hela detta år har varit jätte jobbigt och jag har bråkat mycket med min familj och sådär men den här dagen idag startar jag om mitt liv lite. Fortsätter som vanligt men jag kommer ändra lite på mig på vissa saker! Känner att jag behöver göra det nu :)




Ellen

Hej, har några frågor om cheerleading. :)

Måste man vara jätte smal för att börja på cheerleading?
Jag är inte jätte smal, men jag är typ "normal".
för alla som går på cheerleading är smala.

Måste man vara topp? Får man välja det själv eller måste alla? :)
för jag är höjdrädd, men älskar att dansa och göra flickidar

Svar: Nej absolut inte, guuuud det där är frdomar och de är är bara nej absolut inte är det så!! pompoms tjejer snack! Nej så är de inte vad har du fått deifrån?
Olivia Theodora Alkin



URL:


Ellen

Hej, har några frågor om cheerleading. :)

Måste man vara jätte smal för att börja på cheerleading?
Jag är inte jätte smal, men jag är typ "normal".
för alla som går på cheerleading är smala.

Måste man vara topp? Får man välja det själv eller måste alla? :)
för jag är höjdrädd, men älskar att dansa och göra flickisar, saltosar osv. Jag går på gymnastik nu och kan ganska mycket :)
skulle vara jätte snällt om du svarade, kram :)



URL:


Ellen

Och jag är "rädd" att de andra i laget ska säga t.ex Gud vad hon var tjock eller något sånt!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?