BÄSTA TRÄNINGEN EVER!
Publicerat den

Igår fick jag vara topp...:D
Bästa bästa bästa bästa bästa träningen. Det var så jävla (förlåt att ja svär) men asså de va så jävla roligt!!!

Jag bara kände i hela kroppen när jag var uppe i luften, vi körde A-lib och drog scorp!! =D Världens bästa tränare Milla, Ellie och Jossan som satte mig som topp, love u!

Jag är fortfarande bas men i programmet och så men vill de ha ett stunt där det är 6 toppar uppe och drar nån strech, wehååå! Är så lycklig så de finns inte...<3

Vi hade också jätta flummig fruktstund igår...Och om du läser det här Ida så får du krya på dig! Maja också!! <3





Freja

Åhhh vad kul :D



URL: http://frejawho.blogg.se


filippa

Hej går på cheerleading själv men känner att jag skulle vilja ha rätt så rejält mycket mer utmaning. Dynamites verkar som en bra förening. Kan typ scorp (den är inte perfekt), stretch, bow and arrow (nästan) och typ scale, spagat på högerben och split. Sen kan jag rondat flickis själv (kan göra upp till 7 flickisar själv efter varandra), gå flickis och stilla stående flickis, salto med pass vanlig handvolt och spagat handvolt. Det enda jag inte är jätte bra på är hopp, för jag började på cheerleading för 2 månader sen. (har gått på gymnastik i 5 år). Skulle jag platsa i dit lag elr är ni för avancerade, tycker du att jag ska satsa så pass hårt att jag kan komma på er try-out nästa år eller kommer jag misslyckas? för övrigt är jag 1,62 cm lång, född 99 och väger ca 48 kg om det är intressant och jag bor i täby. puss å dig om du svarar, mejla gärna till: [email protected].(kommer i vilket fall inte kunna börja i laget förens efter nästa sommarlov) men svara gärna.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?