JAG ÄR 162 CM LÅNG!
Publicerat den

Fått bassa frågor om längd på toppar och egen längd jag är jag 162 cm! :)
 
Längden på toppar (inom Cheerleading) spelar ingen roll, vissa frågar är du inte för lång för att va topp?
Nej såklart inte. Destiny i mitt lag är mycket längre än mig och jätte smal och hon är topp och det är så snyggt med långa toppar!! :) Baserna har ju muskler så det är liksom inte en fråga :)
 
Just det, som vissa tror...Det är inte "den som är vigast vinner..." för det är ingen vinst att bli topp. Alla vill inte bli det, en bygggrupp består av (i A.lag) huvudbas, sidobas, bakperson, topp (och eventuellt framperson) och alla platser är like mycket värda...! Puss
 



Mika

I mitt lag är det bara supersmå toppar alla är under 1,50 och supersmala. Sklle aldrig komma på fråga att jag blev topp (lika lång som du och väger 55 kg typ...) det suger men att bli topp är min dröm och jag tänker kämpa. En annan dröm jag har är att komma till ett mer avancerat lag (som ditt) men ja jag vet inte. Bor i danderyd och vet inte hur lång tid det tar till bromma härifrån...Som du säger är det ju ingen tävling att bli topp men, pja om det nu är så att man är väldigt vig, är det större ''chans'' att man för vara topp då?



URL:


Elise

Åh önskar att jag okså var topp...



URL:


Thuldus

Uppateraaaaaaaa jaooooowwww



URL:


Quinn

jag är också 162cm :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?