JAG VILL BLI AV MED BENMUSKLER!
Publicerat den

Nu kommer säkert mina tränare döda mig men allvarligt!

För exsakt ett år sen idag vägde jag 38kg, nu väger jag 51 kg...

Innan jag började i Diamonds hade jag jätte smala ben och eftersom muskler väger 1000 gånger mer än fett så har väger jag 51 kg nu efter alla mina muskler jag får i Diamonds, efter all styrka och allt man tränar...
Jag vill ju ha mycket benmuskler för att kunna göra jätte snygga hopp och gymnastik men dom väger mycket och ja får "större" ben för de tar ju plats...
 
1 år sen...Wäääääää! I want them back, före och efter!
 
 
Ja, om ni undrar varför jag är biff..Jag går på cheerleading, och ni som tror att Cheerleading är pompom tjejer...vad tror ni ala muskler kommer ifrån? Inte är det att sparka upp ett ben i luften och ropa Heja iallafall...LOL
 



Anonym

Längd??

Svar: 162 cm
Olivia Theodora Alkin



URL:


Carro

Du ska inte sträva efter att bli v med benmuskler, det är ju super att ha! Det är ju muskler som bränner fett i övrigt. En vältränad kropp är så mkt finare än en för smal kropp.



URL:


Anonym

Sluta tänk sådär!!! För det första så ser jag ingen skillnad, för det andra så spelar det ju ingen roll vad man väger?! Det är ju bara en siffra som inte säger någonting (visst om man väger 150 kg kanske det spelar roll) och det viktiga är att du mår bra, orkar träna det du tränar och visst alla tonåringar bryr sig väl hur de ser ut, men eftersom att det är dina muskler som du har gått upp i vikt av så syns det inte, hade det varit 13 kg fett hade du sett stoooor skillnad!



URL:


Tk

Du, jag är 162 cm och väger 52 - 53 kilo. Är 12 år, hur tror du jag känner mig? Tack säger jag bara!



URL:


Linda Ström

Hur lång är du?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?