ONSDAG - HAPPY EMIL!
Publicerat den

Hello! Som ni vet praoar jag på Emils dagis och det är hur gulligt och roligt som helst, alla barn ÄLSKAR mig haha ;) Idag var det fotografering och ingen kunde sitta still :D

Idag var Emil ovanligt glad, vi låg och myste på vilostunden efter lunchen och i vanliga fall brukar de flesta barnen somna till ljudboken men inte idag :/

Jag har glömt och berätta hur det är men det är jätte kul, verkligen, vi pysslar, äter, sover (jag somna på en vilostund en gång, haha de va sååå skönt) att få sova och mysa på en vardag liksom ;) Vi leker med vatten och färger, sjunger och jag lär alla barnen Cheerleading #thetypicalolivia dårå men ändå, de tycker det är coolt och svårt och jobbig sport men sånt är livet sa jag bara haha lol!

Idag efter mellis åkte jag och Emil hem till Fågelbro och jag kände mig verkligen stor, nej men jag tog honom själv (han är snart 3 år) och alla väskor och barnvagnen mellan vägar och vi åkte två bussar hem :) Så inatt fick han sova här hos mig, (asså min morfar är hans farfar) !!! :) Sötnosen, du & jag 4ever!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?