TOTALT FAILAD TISDAG!
Publicerat den

Här kommer alla mina fails idag...
Ni kommer säkert tycka att jag är helt dum i huvudet men men, Man dör bara en gång, eller hur! Därför lever jag nu...

1. Jag stod på Östberga och insåg att alla stirra på mig lite grann, ja fatta inte varför och de fanns ingen anledning heller...
Men plötsligt börjar jag gäspa och eftersom man ser ut som ett mongo när man gäspar så tog jag min sharf som jag hade runt halsen och skulle täcka min mun...

Men min hjärna tänkte fel så jag stoppa in den i munnen...;)
Istället för att bara sätta för munnen...

Och sen började jag hosta eftersom jag fick en sharf i munnen så då kollade alla bara jätte random på mig...HAHA LOL

2. Sen så ställdes alla roslagsbanor in på Näsbyparkslinjen så alla som stod på perrongen gick därifrån mot ersättningbussarna, men jag pratade i telefon med Lelle så jag märkte inte att folk började gå därifrån, så när jag la på så stod jag helt själv på heeeeela perrongen, HAHHAAHHAHA!!! ;)

3. När jag satt vid bordet vid tven och åt äppelbitar när jag kom hem så helt plötsligt så går stolen sönder...HHAHAHAHAHAHA, asså själva sittsens skruvar på ena sidan trillar av och jag trillar rakt bakåt och ner plasask på golvet, medans min äppelbit jag hade i handen flög över havla vardagsrummet, sen när jag skulle gå till köket så hittade jag sen på en pall...

SÅ HIMLA FAIL!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?