UGGs!!
Publicerat den

Hej hej!

Min åsikt om UGGs, asså jag tycker dom är jätte söta och snygga på ett sätt och grymt fula på ett annat sätt :/

De fulaste uggsen är dom med längst skaft och den ljusbruna färgen!!

De finsate är de glittriga, de är så coola och vad det är för färg så passar dom till allt, mjukisbyxor, jeans, tights, osv!

En grej är som var väldigt poppis förra och förrförraåret med "Fake Uggs"...

Det finns INGET som heter fakeuggs om det inte är en lapp som det står UGG på och så är det fake... Men de skor som liknar uggs som man kan hitta på Skopunkten, H&M osv, det är inte fakeuggs eftersom det är ingen lapp, de är ju inte uggs, det är bara en vanlig vintersko som nu råkar likna uggs...

Shepherd har exsakt lika dyra vinterskor och de heter heller inte "Fakeuggs" för det är deras sko, vem har sagt att UGG har all makt, ingen. Däremot är det väldigt poppis och mainstream...

Jag ska få ett par vinterskor av mamma om någon vecka och de ser lite ut som Ugg och Shepherd, de är rosa-korall typ, jätte fina! :)

Helst om jag fick välja skulle jag vilja ha dom rosa glitter Uggsen!!!! =D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?