10 RANDOM FAKTA OM MIG!
Publicerat den

1. Jag älskar att borsta tänderna.

2. Jag är inte sallad, inte grönsaker!

3. Jag kan vara väldigt kaxig och stöddig när jag är osäker, och tuff på utsidan men på insidan är jag en väldigt känslig och liten.

4. Jag äter bara Happy Meal när jag är på McDonald's, har aldrig provat en big mac t.ex...

5. Jag kan aldrig berätta skämt för jag skrattar så mycket när jag ska berätta så ingen fattar någonting.

6. När jag är vill skratta men får inte typ på lektionen eller så, då börjar mina läppar vibrera...

7. Jag är beroende av att ta bort min historik på min mobil. Jag gör det hela hela hela tiden.

8. Jag har munsår och jag får det i en vecka ungefär, typ 8 gånger om året och det kommer aldrig att gå bort i mitt liv för när man blir smittad har man det hela livet ut.

9. Jag biter alltid av mina naglar. Jag sitter inte och tuggar på dom utan gör ett litet hack och sen drar av lilla toppen. Jag har alltid superkorta naglar (man måste dessutom har jätte korta naglar på cheerleadingen för annars kan man skada någon).

10. Jag har aldrig varit i USA...!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?