Jag är så inte mainstream...!
Publicerat den

Inga kommentarer på detta inlägg tack!

Djursholm är så överskattat...

Jag tycker verkligen att jag har min egna stil, jag är inte mainstream bara för att jag har svarta jeans och en hollister tröja, jag köper precis vad JAG SJÄLV tycker är snyggt. Jag bryr mig inte om någon inte tycker om de för jag är bara mig själv. Jag bryr mig inte om märket eftersom jag köper det jag gillar. Om man går i min skola så har nog varenda barn minst 5 Abercrombie plagg, 5 Victoria's Secret plagg (tjejer) osv. Man är inte bortskämd för det för föräldrarna har ju pengar men jag menar, lite överskattat är de ju att typ mer än hälften av alla elever har Marc Jacob's datafodral, jag menar, där är det lite mainstream, så alla i Sammis och resten av världen... Jag säger inte att alla i Djursholm är svinrika och att alla som är rika bor i Djursholm, men liksom, Danderyd, Lidingö, Saltis, de här liksom lite ihop där...

Jag köper det JAG tycker är snyggt, jag har på mig vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. I am me, only Me and myself! Respect that or get out of my space! ;)








Anonym

men samma sak som du tycker det är snyggt och du köpet det inte för att alla andra har det så har du tänkt på att alla andra kanske också bara köper det för att de tycker det är snyggt?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?