JUSTIN BIEBER KONSERT 2013, GLOBEN!
Publicerat den

Vart ska jag börja? Jag åkte dit med tunnelbanan och mötte upp Chanelle utanför Globen halv 7, sen gick vi runt, köpte tröjor och ställde oss i kön in till Globen som tog typ 10 min. Sen när vi kom in så hade jag sittplats C parkett alltså så långt ifrån Justin man kan komma :( och Chanelle hade sittplats A parkett :/ Men då ringde jag min "farbror" (kan man säga) som jobbade där som säkerhetsvakt fixade in oss i Golden Cirkle och vi lyckades komma längst fram av alla, så nära Justin man kunde komma :D Då började vi typ skrika lite av gläjde, sen funkade inte våra internet för väggarna i Globen är så insolerade :/ Jaja!

Klockan typ 10 över 7 började förbandet FOOO spela och dansa och dom va snygga och bra, sen stod vi där igen, skrek på Justin och jublade och pratade lite, tills klockan 21:10 när han ÄNTLIGEN började, då kom nedräkningen och alla blev så galna och skrek.

Justin kom i på vingar och alla bara skrek. Jag vet inte hur jag ska förklara hur känslan var men det var helt sjukt. Jag var typ helt tom för jag har fortfarande inte fattat att jag har träffat honom, det kommer jag nog aldrig göra.

Jag fick vatten hela tiden som alla andra längst fram, och luft, det var sjukt mycket knuff och svett. Det var det fan värt. Jag hade mina öronproppar i hela konserten!

Efter konserten iallafall så fick jag Justins svarta Linne men han ville ha tillbaka de så såklart fick han det, för jag fick ett leende och ett vink, dog typ då! Han iallafall fota med tröjan! Det var helt genomsvettig!

Jag kom hem vid 1 och åt middag, hade inte gråtigt något, det är helt sjukt för jag gråter liksom i första scenen av Titanic, men igår grät jag, och idag, då kom tårarna när jag lyssnade på hans låtar. Jag tycker att man blir typ bara ledsen efter. Man blir deppig och bara vill gråta, för man vet att nä jag vet inte hur jag ska förklara men det är iallafall sorgligt nu!

Han tog i min hand också, åhhhh shit vad jag skriver mycket men alltså AAAHHHHH!!! JUSTIN BIEBER, VI SES SNART IGEN!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?