Q/A DEL 2
Publicerat den

Kan du göra en video när du lockar ditt hår??? Det är skitfint och jag måste veta hur du ör dom för jag ska ha så på justin beiber konserten på onsdag!!

Tack, ja det har jag ju sagt att jag ska göra men tyvärr hinner jag inte innan onsdag, kolla på youtube eller något sålänge. Jag har träning ikväll och Justin imorgon! :)
 
Måste bara fråga dig som är så vig, har du alltid varit vig enda sen du var liten? Hur ofta stretchar du? Jag har kommit till de där stadiet i min healstretch där jag bara kan stå jätte kort och sen måste jag släppa ner benet, har du några tips? :)

Tack, nej gud nej, jag har aldrig varit vig innan jag började på cheerleading. Jag var lika ovig som "alla andra" tills ja började som topp i Demons höstterminen 2011, då kunde mitt ben bara komma till 90 grader liksom ;) Ja, jag stretchar ju innan träningen och efter, det gör vi tillsammans i laget, tänjer ut musklerna, går ner i spagat och split (eller så långt jag kommer) jag försöker trycka ner mig själv. Om man är topp finns de ju massor med videos på youtube hur man ska dra allt. Ja, jag var också i det staidet när jag gick i Demons, jag hade svrt att hålla i min helastretch, keep on stretching, det kommer komma!
LIKSOM SÅHÄR, LOL!
 
 
Vilken dag ska du gå på Justin Bieber konserten?
 
På tisdaaaaaag!
 
Du verkar säga att alla som är dina bästa kompisar är din bästis och betyder allt för dig?

Ja, jag har många kompisar, de jag umgås med regelbundet utanför skolan och träningen och sådär anser jag som mina bästa kompisar, sen har jag 1 bästis och det är Ida Weinebrandt! Alla mina kompisar betyder allt för mig! Klart man älskar sina kompisar!
 
Hur lång är du?

Fortfarande 1,65 cm...
 
Jag och Diana!
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?