WANT AWESOME CHEER TEXTS?
Publicerat den

Följ @nfinitys på instagram, det är min älsklingsLina (@linas97) som har skapat det kontot precis, följ följ följ och glöm inte att tagga henne om ni lånar hennes bilder :)

@nfinitys @nfinitys @nfinitys




Kajsa

Hej Blondinalkin!
Jag är en tjej på 13 år som älskar cheerleading. Problemet är att jag inte kan gå på cheerleading pga att närmsta förening ligger ca 40 min bort och det tycker mina föräldrar är för långt att skjussa 2 gånger i veckan. Jag har sagt att jag kan åka tåg/buss men dom säger att jag kan fortsätta med dansen istället. Jag blir så arg för jag har försökt övertalat dom sedan jag var ca 9 år! Vad ska jag säga för att få dom att förstå att det är det här jag vill göra? :/ / Kram Kajsa



URL:


Linnéa

Fina bilder :) Du har glömt mig... :(



URL: http://paintednail.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?