Fortfarande ångest...
Publicerat den

Hej hej bloggen! Känns fortfarande jobbigt att blogga, känner mig liksom alldeles trött på att blogga och fortfarande helt stressad och panikar över min design och hur mina inlägg ska se ut...jag tycker min blogg är så dålig och ful och bara helt kass... Eftersom jag ser massor med andra bloggar som faktiskt orkar ladda upp sina fina bilder in i sin dator från systemkameran och allt :/ och sen kommer jag med mina mobilinlägg då vill jag bara stänga ner allt och gråta...




Natalie

Men ingen bryr sig om du har mobilbilder! Vi älskar din blogg och din design. Du är duktig på vad du gör!!!!



URL:


Anonym

Men du skulle kunna göra som en utmaning, att du ska typ träna och typ äta nyttigt, eller jag vet inte, och så ska ditt mål vara att kanske klara nåt stunt, bli vigare, eller att vinna DM?
Det skulle va kul att läsa om hela din utmaning och du visar för och efter bilder/videos när du är klar med den.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?