DRÖMMAR I VINGESLJUS
Publicerat den

Glad lucia!!!

Säger man glad lucia? Såg de på Metros rubriken så tänkte why not.

I onsdags hade vi i luciatåget två konserter på kvällen, dem blev ganska lyckade. På vår skola har vi fett satsigt och typ jätte seriöst med traditioner :)

Idag ska jag vara på skolan kl 8 för att ha luciatåg halv 9, två olika tåg för skolan i aulan. De blir kul men asså 8..

Jag behövde åka med 06:30 bussen hemifrån :/ De va inte så kallt men ganska mörkt. Dock jätte klar himmel med massor av fina stjärnor. Perfekt luciamorgon med fredag den 13:onde, då får vi se hur de går :/

Juste betygen sätts nu kl 8 också, jag har typ 4 prov kvar så jag är ganska stekt men de går alltid att ändra på ;) Hoppas mina lärare älskar mig (hehe) nej men vår skola är stenhård, åh fyfan ångest!!!!

Bild från Ebbad instagram från i onsdags :) Puss
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?