JULKLAPPAR
Publicerat den

Åhh jag är sååå glad och nöjd både av julafton och mina fina julklappar. 

Just nu bloggar jag från min nya iPhone 5S (åhhh är så glad)!

Bilden är dock en dålig instagram bild från min gamla iphone men de kommer bättre systemkamera bilder senare :)

Valerie kom till oss på kvällen sen också, de va såå mysigt!

Jag fick: Svarta Sparkle UGGs, nike air och nike sportbh (från pappa från USA som inte kommit till Sverige än hihi), iPhone 5S silver, 4 snygga skal till, en önskad svart paljett nyårsklänning från Nelly, strumpor och trosor, bare minerals hela settet, en röd EOS, iphone touch vantar, godis och en fin hemmagjord ask som min lillasyster hade gjort :), smink palett, ett till bra mineral puder från Makeupstore.

Från Victoria's Secret: Pink vattenflaska, 3 läppglans, puder, sportbh från VSX SPORT, angel hoddie med paljett vingar på ryggen :D 

Åhh är sååå glad! Ja ni ser allt på bilden :) Fick primeboots å vinterjacka å lite mer kläder som tidiga julklappar också!






Rosa

Olivia hur anmäler man sig till dynamites jag hittar ingen hemmsida där man kan anmäler sig.PS tog det långt tid att komma in?

Svar: Hej :) Gå in på deras hemsida dynamites.se :) För mig tog det ungefär 6 månader men de va 2010
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?