- EGEN ÅSIKT -
Publicerat den

Jag tror inte hur jag ska förklara ordet mainstream i min uppfattning men jag tycker det är så sjukt töntigt när alla har likadana kläder, till exempel det finns ett antal tjejer i min skola i min pararellklass (nämner inga namn) och alla ser nästan exsakt likadana ut, det är helt sjukt. Visst att det är snyggt och så men har man inte fantasi eller vadå? I alla fall så finns det som jag sa tjejer som ser likadana ut, ungefär såhär kan de se ut: UGGs, Primeboots eller hunters, Abercrombie, hollister eller Ralph lauren tröja, acne eller true religion jeans, moncler eller abercrombie jacka, och sen en marc jacobs eller Mulberry väska. Liksom man ser ingen skillnad på dem, alla ser ut som tvillingar, det är så töntigt tycker jag och varje gång jag ser folk som har allt det där på samma gång, naaeeej usch! Man kan blanda märkeskläder men vanliga standard, de är så töntigt och ytligt med bara massa status ikoner som kläder! Visst att man tycker det är snyggt och så för att det är dyrt och alla Stockholms tjejer har de för vår stad är så förbannat Mainstrem och ytligt så de finns inte men man behöver ju inte se ut så varje dag, man kan ju variera sig lite!

 

Sen det här men att vara sig själv, att vara sig själv är inte att vara otrevlig och bara skita i saker för det är ingen ursäkt, men att släppa loss lite är okej men jag tycker ibland att man inte vågar det för först säger ju alla ”Va bara dig själv” men sen så dömer dom liksom, man bara hallå wtf, fuck logic liksom!

 

Rip mina Beats som jag råka böja sönder åt fel håll :(
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?