Q/A
Publicerat den

Har du några tips på hur ens blogg ska bli bra att läsa. Det finns bloggar som jag läser lite ibland när jag har tråkigt men det finns väldigt få bloggar som går in flera gånger om dagen och det är bland annat din :) Vad ska man göra så att man blir liksom beroende av att gå in?
 
Åhh tack, ja asså jag tror att man måste först vara väldigt personlig och våga bjuda på sig själv och sen att inte bara berätta om sitt liv utan lite skvaller och senaste nytt och lite vad som händer så att det blir lite "att hålla sig uppdaterad" också, sen är det viktigt att inte ha för långa texter! Det är nog dom har jag! :)
 
Har du bott i thailand?

Japp
 
 

 
 
Lägger du ner mycket tid på dina inlägg?

Hahahaha njaaaa...
 
Vart kan man köpa vita nike pros? dom nvar jätte fina!

Tack, jag köpte dom på Nike Outlet i Thialand men de finns på stadiums hemsida och ofc utomlands!
 
 
Köpte du 12 hörlurar???!??!!

Japp!
 
Haha jag trodde du var 97:a?

Nej jag är född 6 februari 1998.
 
Kan du inte ta dina bilder framifrån? Nu ser de ju ut som att du är vigare än vad du är?

Bitch please, scorp tar man från sidan, LOL!
 
 
Är dina småsytrar adopterade?

Nej! Dom är mina riktiga systrar, födda i Sverige och har alltid borr här, som jag!
 
 
Är stilla flickis eller stilla salto lättast för dig?

Stilla flickis självklart!
 
 
 
 
 



Lisen

LOL hon frågade ju bara en fråga? De lät lite otrevligt....



URL:


Alexandra

Du fyller ju år snart !! Vad önskar du dig, snälla svara i ett inlägg och bilder på det du önskar dig:)) älskar din blogg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?