VICTORIA'S SECRET TILL ARLANDA!
Publicerat den

Nu kommer alla ba "OMG WHAT? FAN VA NICE"!
 
(OBSERVERA ATT DETTA ÄR MIN EGNA ÅSIKT)

Men nejnejnej inte nice, Abercrombie och Victoria's Secret är redan överskattat för att det står att det är därifrån på lappen, eller att det står PINK eller VS eller FITCH på ärmen!

Bara att Hollister kom till Sverige förstörde allt. Nu är jag inte den här tjejen (eller killen) som bara köper från VS eller Abercrombie för att det är poppis och alla vill ha det pga av att de är poppis för jag köper ibland för att jag hitta nåt snyggt, inte bara "När jag är i USA måste jag kommer med med A&F och VS påsar"!
 
Nu har vi 2 Hollister i Sverige i Stockholm och Abercrombie ska snart också öppna, (det frågade liksom om de fick hyra loss Dramaten, som att de tror att de kommer att få de liksom) Man kan ju dessutom beställa från nätet, och så tycker jag att de ska finnas begränsingar så att man inte kan köpa VS i butik i Sverige!
 
Nu kommer alla ha Victoria's Secret kläder i sommar, baam! (Bra iallafall att man måste flyga för att köpa nåt på Arlanda) Jajajaja, jag tycker det bara kommer bli överksttat och mainstream och ja allt!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?