Yolo swag #instahat jao!
Publicerat den

Så jävla hipster känner jag!

Förlåt förlåt för världens sämsta uppdatering men har inte haft tid eller lust, sorry, ska ta igen lite nu!

I fredags gick träningen jätte bra och sen när jag kom hem trodde jag att jag skulle gå ut men jag va hemma istället för jag var för trött så jag kollade på Beck men somnade efter 5 minuter ;)

Typical cheerleader after practice, somnar direkt efter träningen!

På morgonen väckte Emil mig och vi åt frukost, sen åkte jag till Kista på kvällen och träffade Oliver och hans familj, sen sov jag där och kollade på Mello men alla låtar sög, sämsta Mello ever :/

Jajajaja och idag hade jag träning som gick sååå bra, jag kände att mina hopp va så fina, jag orkar äntligen kötta i hoppen!! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?