POOOLDAAAY
Publicerat den

Idag har jag varit i poolen typ heeeeela dagen. Det är så skönt att ha pool och bo vi vattnet när det är så varmt!

Imorse kom mina kusiner, Klara, Ellen och Emil hem till oss och väkte mig så jag gick ner och år frukost och sen gick jag ut med dom till poolen och jag la mig och läste SOLO lite medans jag väntade på att bastun skulle bli varm för jag frös lite sådär på morgonen.

Vi grillade hamburgare och fick pommes frites och chicken nuggets till lunch, suuuper gott.

Efter lunch kom min storasystee Victoria och hälsade på eftersom hon har ju flyttat hemifrån för några år sen, så vi badade och Emil blev kompis med våran grannes barn så dom badade också så de blev fett mycket barn i poolen men jag solade i några timmar också :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?