ICONA POP KONSERT!
Publicerat den

Som ni kanske har märkt så blir mina inlägg mer som lite längre statusar med en bild till...

Typ "BADA".... "Idag har jag badat" typ haha, u guys get it, jag vet att de blir lite långtråkigt men that's life, jag skriver liksom allt jag gör i små enskilda inlägg!

Idag på förmiddagen solade jag i min nya bikini ett tag och sen skulle jag träffa min poooolare Viktor men han fick migrän stackarn så vi hoppade de!

Jag och Vickan (min storasyster som är 21) kollade på Icona Pop konserten på grönan...

...den var GRYYYYYMMMM!!!!! Verkligen, Wooow man märkte att de va bra artister, som sjunger bra live :)




Kajsa

Jag gillar ändå när det är lite små inlägg. Det är roligare (Tycker jag) att läsa flera inlägg per dag än bara ett långt! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?