SOMMARLOOOV!
Publicerat den

Idag får väl de sista stackarna sommarlov, sen är ALLA lediga skööönt! Jag vet inte om jag kommer klara en sommar till utan träning, visst jag stretchar hela tiden och kör hemma men att inte träna med laget kommer vara svårt. I augusti ska jag på Cheer Summer Camp igen, de va ju bäst förra året.

Igår när jag kom hem efter "träningen" så hade mina efterlängtade raybans kommit på posten, de är två pilot bågar, ett par silvriga/spegel och ett par guld vanliga eller vad man säger, så nu har jag 3 st sammanlagt tihihi.

Sen vid middagen fick jag, Linnéa och Viktor varsitt gröna kortet på gröna lund så man kan gå in där gratis hela sommaren och gå på alla konserter!




Hanna

ÅÅÅååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vart köpte/beställde du dina raybans? Tacksam för svar :) btw du är bäst <3:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?