19 342 528 TRÄFFAR PÅ 1 MÅNAD!
Publicerat den

Tydligen är det många som inte har sett den här videon haha, just watch!
 
 
 Här är hon med i Ellen!! :)
 



Smilla

Hej! <3 Jag vet ju att du går i föreningen Dynamites, och jag är väldigt intresserad att börja i något av deras junior lag (fortsättning eller level 5) i höst, alltså nästa cheerår, så vet du om något av dessa lag har någon form av tryouts eller är det bara en kölista? Och om det nu är tryouts, vet du när? Jag hittar ingen info på brommagymnasternas hemsida, så jag är väldigt tacksam för svar!! Kram

Svar: Hej :) Ja jag kommer skriva ut när det blir dags för tryouts för tävlingslagen junior :9 Kul att du är intreserad av cheerleading! =D Det är bara att komma
Olivia Theodora Alkin



URL:


felicia

dog typ av garv när jag såg den där för nån vecka sen hahaha



URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?