INSTAPLUGG OCH INSTAMAT!
Publicerat den

Stör mig otroligt mycket på folk som har sin instagram nästan bara med typ yougurt, bär och nötter och pluggböcker eller macbooks på, okej ibland kan man dela en sån där matbild men jag menar dom som gör de nästan varje dag, alltså ja du äter nyttigt eller du äter onyttigt vi fattar, jag blir typ helt hype när alla bara "Plugg" VARJE DAG, och sen hade inte ens bästa betyg, get a life and good grades together!

Påtal om skolan så ska jag försöka plugga lite till Historia provet på fredag, hoppas jag får till det med pluggningen, men förmodningen kommer alla mina bästisar hitta mig hängandes på min privata instagram med spam av Olivia på bild som tror att hon pluggar men nej...jaja det är värt ett försök!

Blev klar med min mask på bilden idag, eller den är nästan klar, det är mitt ansikte som ni ger, det är en gipsad mask av mitt ansikte :)

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?