Q/A
Publicerat den

Kan inte du göra en ask.fm sida?

Nej det tänker jag inte göra, jag har sett att det är väldigt många som har börjat med det nu men den här tjejen som tog livet av sig häromdagen och hoppade framför tåget pga av mobbning/hot var genom Ask.fm så jag rekomenderar er alla att ta bort det. Om ni vill fråga mig något så kan ni kommentera eller kika mig @blondinalkin!

 
 
Är det sant att de e så i Diamonds som Maja och Linda skrev???

Jag vill inte göra en så stor grej av detta men dom fick faktiskt välja själva, det var deras val. Det hade ingenting med oss i laget att göra, så nej det är det inte om du är rädd för att vi tappar vra toppar. Vi är som alla andra lag, säkerheten går först!
 
Hej! Jag har precis skaffat en blogg och jag undrar om du kan skriva några tips hur man får en bra blogg med många läsare titta gärna in på min blogg också KRAM

Jag tror att jag har skrivit om detta förrut men som sagt så ska du försöka hitta något att blogga om som dina läsare vill läsa, försök uppdatera varje dag och inte bara om din vardag! :)
 
Kan du visa ur du gör dina lockar för om är såå fina!! Och vad du använder när du gör dom? :)

Absolut, visst kan jag göra det någon dag, jag använder babyliss locktong och en jätte bra hårspray!
 
Kan du dubbla?

Japp :)
 
Jag såg er på Dm!!! Du är en jätte grym topp!!!!!! :D

Tack så mycket!
 
 
Vad heter du på twitter? Yotube?
 
Jag använder inte min twitter så ofta men jag heter blondinalkin på nästan allt på internet!
 
Instagram: blondinalkin
Facebook: Olivia Theodora Alkin (accepterar bara de jag känner)
Twitter: blondinalkin
Gifboom: blondinalkin
Skype: puppelama
Youtube: blondinalkin (Ja, jag har en youtube kanal där jag lägger upp videos men jag använder den knappt till bloggen)
Videofy.me: blondinalkin
Soundcloud: blondinalkin
Weheartit: blondinalkin
Kik: blondinalkin
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?