SHOPPING PÅ PRIMARK!
Publicerat den

Hej hej, idag åkte jag och Lena till en jätte stor shopping gata där det fanns hur mycket köpcentrum som helst med typ alla affärer, vi gick aldrig in på Hollister för de finns ju i STHLM men vi var inne i typ 1 timme på Primark! :) Det var ganska mycket folk men det var sååååååååå mycket coola kläder, jag tog typ 20 plagg bara på nedervåningen och det var typ 25 minuters kö till omklädningsrumet, det var liksom som på Gröna Lund typ när man köar ;)
 
 
Men det var värt det men när man om fram fick man bara prova 8 plagg åt gången så  fick plocka bort mer öän hälften, det fanns så fina bikinisar, nästan som Victoria's Secret men jag har typ redan för många så jag köte ingen, hade så mycket beslutsångest över att jag bara fick prova 8 plagg fr jag vägrade att köa igen liksom :/
 
Det var jätte bra pris, för allt jag köpte kostade tillsammans 72£ (600 kr) tillsammans, så värt!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?