DIAMONDS SM 2013!
Publicerat den

Oj oj oj vad jag är stolt, är så lycklig, och stolt över mitt lag!
 
Under hela det här året i Diamonds 12/13 så har vi haft massa motgångar, nya och några som slutade, vi har kämpat så hårt och vi var ganska redo för SM idag, på förträningen (när man visar upp som att man ska tävla för domarna med en tom läkate för att de ska se att sminkningen/håret/sakerna vi gör är okej för att tävla med) och på uppvärmingen gick det aaaaasbra, Diamonds bara langade men min gymnastik var värre än någonsin, satte inte min stilla flickis salto än ända gång eller min running :(
 
10 minuter innan vi ska tävla så skadar Shille (en bakperson i vårat lag) sig rejält och kan inte gå, sjukvården kommer och hon blir sittandes i en rullstol och kan inte gå, alla i Diamonds blir ju jätte oroliga för allt och alla nerver kommer. Vi får köra utan Shille helt enkelt, det är sånt som händer, hon hoppar iallafall in lite i pyramiden så att vi kan köra...
 
Men...VI FICK BRONS MEDALJ alltså vi kom trea av 7 lag, vi var det ända lag som hade en skadad cheerleader som inte kunde tävla, och vi fick ju massa nerver av det, alla våra uppställningar blir ju lite fula eftersom det fattas en, ALLA SHILLES STUNT KAN INTE ENS KÖRA, dom fick bara stå och heja på oss... men ändå, ÄNDÅ Å BLIR VI PLACERADE PÅ TREDJE PLATS AV 7 LAG!
 
Jag satte ALL min gymnastik och running och allt, OMFG DET ÄR HELT SJUKT VAD JAG ÄR LYCKLIG!
ASSÅ DET ÄR HEEEEEEELT SJUUUUKT, jag älskar er såååå mycket och min brons medalj är värd guld för mig, sen blir det förmodligen EM för oss i sommar också, Diamonds forvever!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?