NEW IN
Publicerat den

Här är lite nya grejer/kläder jag köpt nyligen, En Ralph Lauren kabelstickad tröja, ett par Beats By dr. Dre, ett par Hollister yoga pants som är skinny och en Hollister tröja! :)

Ikväll ska jag ha såå kul!
Puss






Amanda

Vart köpte du Ralph Lauren tröjan? Har letet öööverallt men hittar dom verkigen inte. Tacksam för svar. Din blogg är grym btw :)

Svar: Hej Amanda! Den finns på NK tror jag! Fast den är billigare i USA på outlets :)! Jag bytte min på min bloppis :) Tack så mycket!
Olivia Theodora Alkin



URL:


Amanda

Hej snälla skulle du kunna säga vart du hittade rahl lauren tröjan? Har letat galet, snälla svar. Älskar din blogg och du är en stor förbild. :)

Svar: Hej Amanda! Den finns på NK tror jag! Fast den är billigare i USA på outlets :)! Jag bytte min på min bloppis :) Tack så mycket!
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?