NYA TÄBY CENTRUM
Publicerat den

Tänkte göra det här inlägget för länge sen men det blev inte av bara, ollan säger förlåt for that!
 
Har ni tänkt på att Täby Centrum är nu Sveriges bästa/nyaste/STÖRSTA shoppingcenter!
 
Har inte tänkt på det men alltså dem har ju allt... TILL OCH MED BIOGRAF!
Tänkte först Nacka Forum va bäst (fast det har inte Hollister, biograf, mcdonalds, Apple store och chillbox!) Det är dock samma företags/ägare som har både Nacka Forum och Täby C och Sollentuna tror jag :)
 
Tby har ju liksom ALLLLLLT...typ poppis butiker...
 
Hollister (finns liksom 2 i hela Sverige)
 
Vans 
 
Vapiano, finns bara 3 i hela Sverige, 2 i stan och nu en i täby

Apple Store, finns också¨bara 2 i HELA SVERIGE, den andra ligger i Malmö!
 
Chillbox, finns också bara 2 st chillboxar (kan man säga så tihi) och den andra ligger i liljeholmen

Frozen yougurt factory, finns bara i täby och gallerian tror jag (DOCK föredrar jag chillbox såååå mycket mer, chillbox är collare, snyggare och faktiskt MYCKET billigare)
 
Biografen Camera (som byggst om och har premiär vilken dag som helst nu med 5 nya stora biografer som nu kommer räknas som landets nyaste/nyaste tekinken/coolaste biografen)
 
Sephora. finns väl bara också 2 i hela landet, Nacka och här
 
Hamelys (stavas det så?) samma där, endast i nacka och täby

Jackie, donken, ordning och reda, panduro, naked juice bar aaa ni fattar, ALLT helt enkelt...
Nice att jag bor 6 min därifrån wooo!
 

Gå in på www.tabycentrum.se och kolla för alla butiker osv!
 
Fick cred från täby c att skriva detta sååååå shoppa loss nu!



Caroline

Fast det finns ju faktiskt två vapiano här nere i Malmö också, samt hamleys, sephora och hollister. Vi är inte helt ute härnere i Skåne.

Svar: Haha finns det? Det visste jag inte...coooolt! :)
Olivia Theodora Alkin



URL:


Emma den coola i dragons

Lol olivia det finns 7 vapianos i hela Sverige

Svar: hahhahahahhhahahha dum jag är att ja inte googla de innan
Olivia Theodora Alkin



URL:


Anonym

Chillbox finns även i Sollentuna c och frozen yoghurt faktory finns i kista c.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?