UNDER THE MISTLETOE
Publicerat den

Stavas det Mistetoe? Haha jaja ni förstår iallafall och det är det viktigaste!
 
Igår var en bad day (kanske var för att Justins nya låt Bad Day skulle kommit ut igår på spotify men det gjorde den inte) haha vilket sammanträffande!
 
Nej men min mobil GICK SÖNDER. Alltså HELT, skrärmen och baksidan var redan spräckt men nu var skärmen svart och den är helt paj. Kul. Har mobilberoende och det var såååå jobbigt igår för jag hade träning och åkte till och från träningen i en och en halv timme utan nån mobil. Fatta att bara stta där och stirra ut genom fönstret när jag har 3 instagrams att sköta, en blogg, a cozy men samtal från mamma som inte är hemma osv osv.... jag blir helt frustrerad!!!
 
Mamma ska beställa den nya iPhone 5S så då får jag hennes gamla 4S så läur iallafall!
 
Idag var det en bättre dag. Fick en jätte fin kommentar på mitt inlägg om Miley Cyrus, gud jag blir sååå glad av såna kommentarer, tack ni gör mina dagar och det är anledningarna till att jag fortfarande bloggar. tack tack tack!♥
 

Äntligen kommer jag till vad detta inlägget egentligen skulle handla om, alltså att jag redan har börjat lyssna på julmusik, shit va coxy men har faktiskt en ursäkt varför jag är tidig och det är för att vi har börjat med Lucia i skolan så därför har jag börjat lyssna på Justins julalbum osv!
 
I december kommer min lilla julspcial ut på bloggen, håll utkik!
 
PUSS OCH KRAM!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?