VILA I FRID ÄLSKADE FARFAR
Publicerat den

Imorse dog min farfar...

Det var fredag och jag var glad för att den här jobbiga veckan va över och jag skulle göra min flera veckors arbetes presentation på engelskan och det gick jätte bra. Jag var så glad och allt var bra...

En sekund efter min presentation så slutar vi och jag tar upp mobilen från väskan påväg ut från klassrummet skrattandes med mina kompisar, ser "Pappa" på displayen och öppnar smset och ser bara orden Farfar och "gick bort nyss". Jag läste smset 5 gånger och stod helt stilla. Kastade mig gråtandes på Jossi. Satt och grät hela biologion och alla mina kompisar bara kramade och tröstade mig.

Brast ut under hela dagen. Jag står jätte nära alla i min släkt och ingen av mina mor och far föräldrar har gått bort innan. Alla har alltid funnits.

Inte längre. Jag älskar dig farfar. Vi ses i himelen. Puss









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?