FREDAG & LÖRDAG
Publicerat den

Jag vet vad ni tänker och jag är ledsen att jag inte har bloggat!

I torsdags hade jag läxhjälp och de har varit mycket plugg den här veckan. Vill också påpeka att jag har gått pch blivit förkyld den här veckan, ont i halsen, och lite förkyld och sen kommer "that time of the mounth" om ni förstår.

I fredags sov jag över med Kicki på odenplan, de va jätttttte kåååsy! Min hals var helt förstörd på kvällen så vi drog till 7-eleven mitt i natten och köpte café cooler till mig, och 1 kg godis typ!

Idag har jag jobbat hela dagen. 10 timmar blev det, SHIT va trött jag är. Var hos min aldelles ega lilla stylist Rebecca och idag var det höst tema på schemat, så på med 8 olika höstiga outfits och ut i kylan (som faktiskt blivit varmare igen) åhh sommaren kom tillbaka!

Alla bilder från idag kommer snart upp här och på en annan hemsida som dom är för då, som jag ska länka sen!

Hoppas ni har haft en grym lördag, puss!







Hello

När ska du ta av din tandställning

Svar: 2014
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?