SKITVECKA
Publicerat den

Den här veckan har varit ganska kass hittils, hade mattediagnos idag, har vart mycket plugg och imorgon har jag ett JÄTTE stort religions prov som typ betyder hela mitt betyg i religion, shit pommes!

Idag efter skolan så var jag med la familla i Gallerian, shoppade skor till Philippa och vi åt glass, jag och andy var en stund på br osv, sen hade jag träning och nu är jag nervös inför provet imorrn, help me!

Förresten!!! Är det bra eller dåligt med collage bilder? När jag känner att ja inte bloggat på nån dag eller två så har ja så många bilder att ta igen, de är väl bättre med många småbilder än 1 stor? Jag menar, när de ändå bara är massa oklara mobilbilder!







Anonym

Det är bättre med collage bilder! :) Men inte i alla inlägg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?