Q/A
Publicerat den

Du har jätte fint och långt hår!!! :O vad använder du för produkter??

Shampoo och balsam bara :) från Tresemmé

Skit snygg väst! Vart kan man köpa en sån monclear väst och hur mycket kostar den?

Tack! Den finns att köpa (om du bor i Sthlm) så NK är väl närmast, jag tror att den ligger på runt 6,7,8 tusen någonting, jag kan ha fel men det är det jag tror!

Går du i Dynamites eller stannade du kvar i brommagymnasterna?

Dynamites all the way!!!

Älskar din blogg!!!!!!:* jag gillar att du verkligen är dig själv och inte tänker så mycket på att bloggen och inläggen ska bli perfekta, de är så de ska va! Vilka bloggar läser du?

Tack så mycket, va snäll du är. Jag läser knappt några bloggar själv faktiskt, brukar aldrig ha tid men kollar in Zaras blogg då och då!

Vem är din största idol?

Åhh detta är så svårt, har så många men om jag måste välja säger jag Gabi Butler (cheerleader), David Guetta (dj) och Miley Cyrus (artist)!

Vilken skola går du på? Klass?

Viktor Rydbergs Samskola i Djursholm, 9A

Hej jätte fin blogg och jesus va snygg du är, hur många förhållanden har du haft?

Tack så mycket! Seriösa skulle jag nog säga ett faktiskt!

Vältränad!!! :O hur får du så snygg kropp?

Tack så mycket, jag tränar cheerleading 3 gånger i veckan bara, springer mycket (tillhör träningen då) och äter regelbundet och som vanligt! Om man tränar mycket ska man äta mycket!

Vem är vigast i ditt lag?

Sophie tror jag! :) en jätte duktig topp!

Vilka sporter är du bra på/har gått på/kan mer än cheerleading?

Skidor, snowboard, thai-bowning, fotboll (i 6 år faktiskt), friidrott är de jag kommer på nu!
Sen kan jag ju gymnastik och dansa genom cheerleadingen!

Hej hej såg att du är mycket på sandhamn och de jan jag förstå för att ni verkar som en båtfamilj så då undrar jag om du ska på viamaredagen på sandhamn i helgen?

Haha ja det ska jag faktiskt!

Lägg upp en random bild från din mobil!












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?